Gender Prediction Gender
Disappointment
Forums
& Blogs
FAQ

Page 4 of 44 (659 items) « First ... < Previous 2 3 4 5 6 Next > ... Last »
  Sort:

Nederlandse kliniek gaat PGD en microsort aanbieden!

Wilma_five

A girl for me...please!!!

Not Ranked
Girl

Netherlands

Joined 10-13-2008

Posts 648

- IG Top Posters (300)IG_Gold

Wilma_five

Hoi!

De plannen zijn er wel.......

En hoewel ik het liefst NU los zou gaan moeten we echt nog even wachten. De jongste is nog maar 9 maandjes oud.

We moeten aan nog zoveel zaken denken zoals: wat doen we met de jongens? Gaan die mee? Het is lastig om iemand te vinden die voor een langere periode op 5 jongens wil passen. En mijn man? Gaat hij eerst mee en "doneert zijn spul" en gaat hij dan misschien vast terug naar NL en ik later? Of doen we het helemaal samen?

Hoeveel gaat alles ons kosten en hoe kunnen we het goedkoper maken. Doe ik het via Bert van Delen of regel ik het zelf maar waar kan ik dan het voortraject laten doen? IVF medicatie is niet zo'n punt maar meer het in de gaten houden van de groei van de eicellen. We zijn aan het verbouwen wat ons ook handen vol geld kost;-) dus ik moet echt even een financieel plan maken!!

Gewoon even nieuwsgierig hoor.....waar in NL woon je ongeveer?

Hearts Wilma

Baby Boy(2002) Baby Boy(2005) Baby Boy(2007) Baby Boy(2009) Baby Boy(2010)

Due with a Baby Bear Girl July 2013

Wilma_five

Not Ranked
Girl

Netherlands

Joined 10-13-2008

Posts 648

Wilma_five

Kennen jullie deze trouwens:

http://www.dogusivfcentre.com

En hoe staan jullie tegenover Tsjechië?

Wilma_five

Not Ranked
Girl

Netherlands

Joined 10-13-2008

Posts 648

Wilma_five

Tsjechië:

http://ivfvacation.com/IVFcost.html

juffertje

Not Ranked
Girl

The Netherlands

Joined 05-20-2011

Posts 144

juffertje

hoi Wilma_five

Toch merk je dat steeds meer vrouwen met kinderen van hetzelfde geslacht op zoek gaan naar alternatieven. Ik ben over 5 weken trotse moeder van 3 boys. Maar ik heb er heel lang over gedaan om dit te accepteren. Ik zie dat jij gezegend bent met 5 knullen. Ben je bewust door gegaan voor die dochter? Ik houd het voor nr 4 al voor gezien en ga op zoek naar 'hulp' !

Ik heb inderdaad ergens eens gelezen dat het in Tsjechië ook mogelijk is. Ken je mensen met ervaring? Volgens mij liggen de prijzen daar ook lager dan in Cyprus. En het is aan te rijden. We gaan er nu voor de 4e keer skien, mss kan ik het combineren. Je hebt volgens mij alleen niemand in Nederland om je voorbehandeling te starten en te begeleiden (hormonen). Als je via Genderkliniek werkt wel. Dat is natuurlijk ook zo als je direct contact opneemt met Cyprus.

moeilijk he, om de juiste beslissing te maken. mijn voorkeur gaat ook uit naar kunstmatig ingrijpen, maar ik twijfel ook nog heel erg of ik mss in zee moet gaan met Annet Noorlander, je weet wel, het meisjesdieet. Pffffff en ga ik voor microsort, of juist de hele rambam en hormonen en IVF/PGD?????  Ik weet het gewoon niet!

Waarom mogen kinderloze stellen wel geholpen worden in NL en dochter/zoon- loze stellen die hier psychisch onder lijden niet?????

Baby Boy boy (2004) Baby Boy boy (2006) Baby Boy boy (2011) Baby Boy boy (2012)

Still Pray for a Baby Girl so bad it hurts every day!!

Lisvna

Top 500 Contributor
Girl

Holland

Joined 03-02-2011

Posts 1,078

- IG Top Posters (1000)

Lisvna

Hoi, Ik heb over Dogus slechte verhalen gelezen hier op het forum pas geleden nog trouwens. Ik dacht zelf ook daar naartoe te gaan maar ergens zei mijn gevoel toen al niet doen ( prijs was erg aantrekkelijk, dat wel). Met een kliniek in Tjechie heb ik ook contact gehad maar zo goedkoop is het daar niet en hier op het forum zijn een aantal geweest en ik geloof allemaal niet zwanger.... Dus daar heb ik ook maar vanaf gezien. Ik twijfelde tussen noord Cyprus kliniek en Genesis en heb gekozen voor Genesis omdat ik bij Savvas een goed gevoel heb en hij verstand lijkt te hebben van specifieke DNA zaken die belangrijk zijn voor mij en mijn man (ookal weten we nog niet of er dat erbij gaan betrekken bij de behandeling, dat ligt aan onze verzekering of die het gaat vergoeden). Hebben jullie trouwens gelezen wat Savvas over de noord cyprus kliniek heeft geschreven naar een vrouw hier op het forum? Schrik daar wel van!!! Ik weet niet of het waar is of niet......

me 1977
husband 1974
Baby Boy 2009
and an ivf/pgd/spermsort Baby Boy nov 2012 (thank you dr Savvas!)

June 2013 @Savvas: Ivf/pgd/spermsort for a Baby Girl or even Baby Girl Baby Girl

Wilma_five

Not Ranked
Girl

Netherlands

Joined 10-13-2008

Posts 648

Wilma_five

Lisvna:
Hebben jullie trouwens gelezen wat Savvas over de noord cyprus kliniek heeft geschreven naar een vrouw hier op het forum? Schrik daar wel van!!! Ik weet niet of het waar is of niet......

Nee!! Waar staat dat?

Lisvna

Top 500 Contributor
Girl

Holland

Joined 03-02-2011

Posts 1,078

- IG Top Posters (1000)

Lisvna

Kan ff het linkje niet zo snel vinden maar ik had het toevallig gekopieerd om aan mijn man te laten lezen. Dit is wat zij schreef:    I just had this email from savvas and if true then is a bit worrying about microsort and the north cyprus clinic. Have not been in contact with Dogus but think I will with that quote!!   Quote "MicroSort as described in my penultimate correspondence to you is an unsafe methodology and has been subjected to intense scientific scrutiny. I was under the impression that the FDA in the US would disallow the implementation of this technique. The long term effects on the offspring have not been elucidated. Northern Cyprus operates in an illegal regime and treatments in essence are unregulated and unsafe. There is no official board to inspect premises and expertise in the occupied by the Turks region of Cyprus. I did train a number of scientists there but it was a fruitless task after all."

me 1977
husband 1974
Baby Boy 2009

June 2013 @Savvas: Ivf/pgd/spermsort for a Baby Girl or even Baby Girl Baby Girl

Wilma_five

Not Ranked
Girl

Netherlands

Joined 10-13-2008

Posts 648

Wilma_five

Dat is wel heftig idd.

Jij gaat dus via Bert naar Genesis in september? Dat begrijp ik goed?

Heb je alles al geregeld/gepland?

Ga je samen met man en zoontje?

Hoeveel geld hebben jullie ervoor uit getrokken? Wat ben jij nu kwijt voor deze eerste poging?

creabea

Not Ranked
Girl

holland

Joined 05-25-2011

Posts 40

creabea

Hallo dames, Ik ben bevallen van onze 2e zoon! Niet vlekkeloos gegaan maar komt allemaal goed! Er zijn inderdaad maar weinig Nederlandse vrouwen. Het is echt een taboe hoor! In ieder geval bij mij in de buurt. Ik zal het dan ook tegen niemand, los van mijn beste vriendin die juist een jongetje wil en misschien ook meegaat en mijn moeder vertellen. De rest zal tegen die tijd denken dat we op vakantie gaan. Fijn dat we er nog met een paar vrouwen over kunnen hebben op dit forum...

Lisvna

Top 500 Contributor
Girl

Holland

Joined 03-02-2011

Posts 1,078

- IG Top Posters (1000)

Lisvna

Van harte gefeliciteerd meid!!!! Geniet maar lekker van je kleine knul voor je het weet is hij alweer groot en kan je er weer tegenaan voor een meisje, tijd gaat zo hard!!!! Zonde dat het taboe is inderdaad maar het is in ieder geval fijn dat we een forum hebben waar we ons kunnen uiten.xxx

me 1977
husband 1974
Baby Boy 2009

juffertje

Not Ranked
Girl

The Netherlands

Joined 05-20-2011

Posts 144

juffertje

Creabea

Gefeliciteerd! Hopelijk ga je lekker genieten van je manneke! Ik krijg over 4 weken mijn derde manneke en ik kan er nu pas aan gaan wennen! Een enorme GD gehad! Ik moet me nu focussen op de bevalling en de naderende baby. Maar het liefst maakte ik gisteren nog een afspraak in Cyprus! Heb je al concrete plannen? Ik praat er inderdaad met mn moeder ook over. Gelukkig begrijpt ze me, en zal ze me in mn beslissing steunen. Met de omgevibg en vrienden.....Ik liet het laatst terloops als grapje vallen, dat ik altijd nog naar een kliniek kan voor een meisje. Echt iedereen die erbij was vond het belachelijk! reacties als dat mensen straks ook de oogkleur en haarkleur willen regelen etc.....Ik hield maar snel mn mond. ik wil alleen voor één keer het geslacht regelen, omdat dat ons via natuurlijke weg niet wil lukken. So be it. Ik heb alle ethische bezwaren inmiddels overboord gegooid!

Geniet van je knul!

creabea

Not Ranked
Girl

holland

Joined 05-25-2011

Posts 40

creabea

Hallo hallo, Concrete plannen heb ik wel voor een gedeelte. Volgend jaar rond de zomervakantie zou ik wel willen gaan. Dan kunnen we het mooi met een vakantie voor onze kereltjes plannen. En jij juffertje?? Misschien liggen we wel naast elkaar want we zitten met deze baby erg dicht bij elkaar haha. Toen we te horen kregen dat we een 2e jongen kregen ben ik echt helemaal er vanaf geweest, zo had ik me op een meisje ingesteld. Weet ook niet of het verlangen naar een meisje komt door de band die ik met mijn moeder heb. Die is gewoon zo super dat ik dat ook wil met een dochter. De mensen die mij niet snappen hebben dat veel minder.

juffertje

Not Ranked
Girl

The Netherlands

Joined 05-20-2011

Posts 144

juffertje

Nou, als ik naar de band met mijn moeder kijk.....Zij is mijn beste vriendin. Ik ga echt overal met haar heen. Ik word al angstig bij de gedachte dat mijn jongens straks uitvliegen en ik alleen achterblijf. dat ik ze na 3 weken eens bel om te vragen of ze nog leven. Ik weet ook wel dat je dat niet van te voren kunt zeggen, maar een moeder-dochterband is zoiets speciaals in mijn ogen. Ik ben op dit moment erg aan het twijfelen of ik met Annet Noorlander in zee ga voor het meisjesdieet, of dat ik ingrijpendere maatregelen neem en idd naar Cyprus vertrek. Laten we eerlijk zijn, het is niet een bedrag dat ik zo uit mn mouw schud. Maar het geeft me meer zekerheid dan het dieet. Ik denk niet dat ik weer de teleurstelling van een jongen kan verwerken. Ik heb het psychisch ontzettend zwaar gehad! Wanneer is jouw tweede manneke geboren dan? Ik ben 21 juli uitgerekend. bij ons wordt het de derde. (En soms hoop ik stiekem dat de echoscopiste het verkeerd heeft gezien)

Wilma_five

Not Ranked
Girl

Netherlands

Joined 10-13-2008

Posts 648

Wilma_five

Hoi Juffertje!

Ik hoopte ook altijd dat ze het mis hadden bij de echo's ;-) Maar je weet het wel he, ze hebben het niet mis, echt niet!! Wat bij mij hielp was het opnieuw kopen van schattige kleertjes voor een jochie. Geen unisex maar echt voor een jochie, stoer spul van noppies, z8 en dat soort merkjes.

Na de 1e jongens was ik blij met een kindje, na de 2e jongen voelde ik mij ontheemd en teleurgsteld, na de 3e jongen was ik zwaar gebroken, na de 4e jongen kon je mij zo ongeveer bij elkaar vegen en met de 5e jongen.......na een lading eelt...deed het me niet zoveel. Het deed me zelfs zo weinig dat ik nu pas (hij is 9 maanden oud) kan zeggen dat ik zielsveel van hem houd. Ik heb daar lang over getwijfeld en wou hem eigenlijk liever niet zien maar dat verdiend hij niet, het is zo'n lief mannetje! Jij gaat dat ook zien bij je derde, zeker weten!!

Ik heb er lang over nagedacht maar ik zou de eerste 16 weken stress bij de zwangerschap niet aankunnen als ik het dieet zou hebben gevolgd. Het is toch ook zo'n 1300 euro over de balk dan. 

Ik denk dat ik naar Tsjechië ga, dan ben ik 4000 euro kwijt en maken we er meteen een leuke vakantie van ;-)

Veel geld, heel veel geld maar ik heb liever een dochter dan een nieuwe auto!

x

Lisvna

Top 500 Contributor
Girl

Holland

Joined 03-02-2011

Posts 1,078

- IG Top Posters (1000)

Lisvna

Hoi, Wij hebben ook over tjechie nagedacht maar we zijn er achter gekomen dat je daar dus niet openlijk om genderkliniek selectie mag vragen.....ook was de prijs best hoog ( wij hebben op basis van DNA afwijking PGD voorgelegd). Op het forum heb ik gelezen dat de succes kans best laag waren. Ik durf het toch niet aan ookal is het juist aantrekkelijk omdat het goed te doen is met de auto (dat was ook ons argument!). Naar welke kliniek ben je van plan te gaan? Doen ze daar niet moeilijk over family balancing?

me 1977
husband 1974
Baby Boy 2009

Page 4 of 44 (659 items) « First ... < Previous 2 3 4 5 6 Next > ... Last »
Login     Register