Hoi Juffertje!
Ik hoopte ook altijd dat ze het mis hadden bij de echo's ;-) Maar je weet het wel he, ze hebben het niet mis, echt niet!! Wat bij mij hielp was het opnieuw kopen van schattige kleertjes voor een jochie. Geen unisex maar echt voor een jochie, stoer spul van noppies, z8 en dat soort merkjes.
Na de 1e jongens was ik blij met een kindje, na de 2e jongen voelde ik mij ontheemd en teleurgsteld, na de 3e jongen was ik zwaar gebroken, na de 4e jongen kon je mij zo ongeveer bij elkaar vegen en met de 5e jongen.......na een lading eelt...deed het me niet zoveel. Het deed me zelfs zo weinig dat ik nu pas (hij is 9 maanden oud) kan zeggen dat ik zielsveel van hem houd. Ik heb daar lang over getwijfeld en wou hem eigenlijk liever niet zien maar dat verdiend hij niet, het is zo'n lief mannetje! Jij gaat dat ook zien bij je derde, zeker weten!!
Ik heb er lang over nagedacht maar ik zou de eerste 16 weken stress bij de zwangerschap niet aankunnen als ik het dieet zou hebben gevolgd. Het is toch ook zo'n 1300 euro over de balk dan.
Ik denk dat ik naar Tsjechië ga, dan ben ik 4000 euro kwijt en maken we er meteen een leuke vakantie van ;-)
Veel geld, heel veel geld maar ik heb liever een dochter dan een nieuwe auto!
x