Dank je wel, ik heb het gevonden! Ik ben zeer benieuwd naar de prijzen in ieder geval. En met welke kliniek ze gaan samenwerken in Cyprus. Er staat niet waar in Nederland ze gevestigd zijn. Ik heb het gevoel dat deze "kliniek" alleen organiseert (dus hotel, vervoer en communicatie met de kliniek in Cyprus) maar verder geen gynecoloog beschikbaar hebben in Nederland. Wat ik graag zou willen is in Nederland de stimulatie beginnen en dan maar een week naar Cyprus voor de collectie, bevruchting en terugplaatsing. Dit doen veel Engelse vrouwen, die beginnen in Engeland aan de medicijnen, waardoor ze maar heel kort weg hoeven te zijn, een kleine week. Ik zou alleen met deze Nederlandse genderkliniek in zee gaan voor mijn eigen gemak, je wordt opgehaald en alles is georganiseerd, hopelijk hebben ze een goede deal met een hotel en transport waardoor dit goedkoper wordt, en misschien gaat de communicatie wat makkelijker, want de mensen in Cyprus spreken slecht Engels. Misschien hebben ze wel een Nederlandse gynecoloog die wel wilt samenwerken als je PGD wilt doen? Ik zal mijn oog op deze site houden, ik ben zeer benieuwd naar de prijzen!
Ja, ik woon in Nederland en zoals zo veel mensen hier, wil ik graag een meisje. Jij dan?